duminică, 4 octombrie 2015

La pescuit

Era timpul pentru o felicitare masculina.
Băieții merg la pescuit nu? Nu contează că felicitarea are ursuleți pufoși nu?
Am un set de ștampile cu năzdrăvani din aceștia, problema e că imaginile sunt destul de mici și mi-e greu să îi încadrez înt-o felicitare de dimensiuni normale... așa că felicitarea asta e mai micuță (aprox 10/7). Dar poate de asta e și mai drăgălașă. 
Ursuleții sunt cei de la Fizzy Moon, iar ștampila se numește simplu: Fishing. Am colorat imaginea cu tuș crem de la VersaColor și cu carioci Distress (walnut stain și broken china) încercând să las scena să se piardă în fundalul alb. Am adaugat un accent dimensional aplicând Glossy Accents pe năsucuri și pe năsturei. 
Pentru mesaj am creat un steguleț simplu cu bordura din același albastru ca și lacul, apoi i-am oferit un pic de dimensiune aplicândul cu ajutorul spumei dublu adezive. Am scris un simplu la mulți ani pe el și am rotujit colțul respectiv pentru a balansa mai bine felicitarea. 
Hope you like it.
eraclis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu