vineri, 11 septembrie 2015

37 de ani inspiră 3 felicitări


Anul acesta părinții meu au împlinit 37 de ani de căsnicie! Cea mai bună scuză să îmi scot noul și puțin folositul set de ștampile Little Bits de la Wpuls9 Design pentu o sesiune de creativitate. Una atât de mare că am extins-o de la felicitarea originală (din mijloc) la alte 2 cu același format.




Am numărat ștampilat la inimioareeeee până am ajuns la 37. Pentru cerneală am folosit VersaMagic Chalk Ink în culorile Pink Grapefruit, Pixie Dust, Persimmon și un strop de Aquatic Splash. Și cu toate că erau muuulte inimioare... nu mi s-au părut prea bine balansate culorile așa că am mai adăugat și câteva steluțe.  Pentru mesaj am folosit o matriță de la Nellie Snellen să îmi decupez o ... ramă? (habar nu am cum să îi spun) pe care am scris de mână mesajul. Cu aceași matriță am decupat spumă decorativă albă cu care să îmi înalț rama pe felicitare. Apoi am adăugat mici perluțe de lac transparent răspândite printre imagini pentu o fracțiune de dimensiune în plus.
Felicitarea mai cerea ceva... Așa că pentru finisare am adăugat o bordură în dungulițe în acea frumoasă culoare de mentol.







Pentru celelalte felicitări am schimbat mesajul și am folosit ștampile din același set însă de data asta paietele și steluțele. Schema de culori am redus-o la 3 folosind doar roz, mentol și mov (VersaColor Hyacinth) pentru paiete, respectiv galben (VersaColor Canary) pentru steluțe. În rest am folosit exact același design.
Hope you like them.
eraclis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu