miercuri, 9 septembrie 2015

Celebrate love


Vara asta ne e plină de nunți. De când am început sa creez felicitări handmade am început și să le împart în toate direcțiile, românul nu e obișnuit să ofere felicitări pentru orice ocazie. Poate așa sensibilizez lumea la frumusețea unei felicitări, mai ales a uneia făcute de mână. Având în vedere ca una dintre primele nunți a fost a unei prietene foarte apropriate nu m-am sfiit să ofer una cu mesajul în engleză.
Modelul este foarte simplu, am folosit o ștampilă mare de cauciuc care ... drumroll please ... este de fapt o matrita pentru fursecuri ! :D Am folosit 3 scheme de culori, pentru că urmează și nunți unde vom fi de partea mirelui și vroiam mai multe opțiuni. Pentru fundal am folosit doar ceva hârtie origami care mi-a rămas de la alte proiecte.  Cerneala colorată face parte din colecția VersaMagic Chalk Ink și este una tip pigment, care stă pe suprafața hârtiei așa că am putut sa embosez inimioarele din mijloc cu pudră transparenta. Pentru cea transparentă am folosit Versamark Watermark cu aceeași pudră. Mesajul l-am scris de mână cu iubitul meu pix alb (un Signo uni-ball) și am mai adăugat câteva inimioare... o nuntă e scuza perfectă pentru muuuulte inimioare.
Ca cireașă pe tort am adăugat câte un năsturel mititel și adorabil legat cu un fir alb-strălucitor de ață împletită.
Hope you like it.
eraclis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu