luni, 28 septembrie 2015

Explozie de culoare



Dacă mă întrebați care e cea mai distractivă tehnică din cardmaking aș spune jocul cu acuarele.E și cea în care habar nu ai cum va arăta proiectul... până în ultima clipă. Așa că fundalul exploziv al acestei felicitări m-a ținut mult timp în suspans, cât pe-aci să îl arunc. Arăta prea murdar la început. După ce s-a uscat complet însă, rezultatul este de efect. Pe hârtie groasă specială pentru thenici de acuarele, am folosit mult iubitele cernele Distress (barn door, wild honey și shabby shutters). Ele reacționează cu apa așa încât am putut crea un model ”stropit”.
Pentru imagini și mesaj m-am întors la setul Lawn Fawn, Year Four. Îmaginile le-am colorat cu markere Copic (cât de scumpe au fost, se pare că îmi scot investiția...). Și apoi le-am decupat. Mesajul l-am așezat de-a curmezișul felicitării sub forma unui steguleț. Apropro, iubesc ”pun”-urile englezești!!! Așa mi-aș dori să știu mai multe în română. Parcă aduc un aer tineresc unei felicitări :) .
Hope you like it.
eraclis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu